Niezwykle miło nam poinformować, że Folia w płynie i Folia w płynie X-Fibre Primacol Professional otrzymały godło Top Marka w ogólnopolskim konkursie Laur Konsumenta 2021.
Top Marka w programie Laur Konsumenta jest prestiżowym godłem, którym mogą pochwalić się marki o szczególnej pozycji, niekwestionowani liderzy w swojej kategorii. Ostatecznej oceny pozycji marki wśród konkurencyjnych brandów dokonuje Komisja Konkursowa. Podstawą analizy jest popularność oraz głosy przyznawane przez konsumentów w plebiscycie Laur Konsumenta/Klienta. Odznaczenie marki tytułem Top Marka potwierdza jej wysoką rozpoznawalność i wartość wśród polskich odbiorców. Uzyskany tytuł to wyłącznie głos konsumenta, będący najwyższą aprobatą i rekomendacją znanych marek.
–Bardzo się cieszymy, że produkty naszej marki po raz kolejny otrzymują to prestiżowe wyróżnienie – mówi Bartłomiej Sawulski, Dyrektor Działu Marketingu i Rozwoju w firmie Unicell Poland, producenta farb i chemii budowlanej marki Primacol. Folie w płynie od lat są wysoko cenione przez profesjonalnych wykonawców i odbiorców ostatecznych. Godło Top Marka tylko to potwierdza, bo otrzymuje się je na podstawie głosów oddanych przez konsumentów.
Folia w płynie i Folia w płynie X-Fibre Primacol Professional to gotowe do użycia, elastyczne masy uszczelniające przeznaczone do wykonywania hydroizolacji. Stosuje się je we wszystkich pomieszczeniach, w których występuje ryzyko przenikania wilgoci do podłoża (kuchnie, łazienki, pralnie, tarasy i balkony). Po wyschnięciu tworzą trwałą, mocno przyczepną powłokę, która jest nieprzepuszczalna dla wody. Dodatkowo obniża zagrożenie powstawania pęknięć materiałów okładzinowych, będące wynikiem różnej rozszerzalności cieplnej podłoża i okładzin, np. płytek ceramicznych.